Goed Nieuws!

25 juli 2018 - Kabwe, Zambia

Het is gelukt!! Ik heb mijn Study Permit gekregen :-D. Dat betekent dat ik de komen 2 (!) jaar in Kabwe zou mogen wonen. Dat was ook een beetje een verrassing voor ons, want wij dachten dat de Study Permit voor 1 jaar zou zijn. Maar blijkbaar dus langer. Het ging gelukkig ook allemaal heel snel. We hadden om 10:30 afgesproken met iemand van OM, Richard. Hij zou mee gaan naar immigratie, omdat hij er ervaring mee heeft maar ook omdat hij van de organisatie is. In ongeveer 20 minuten had hij alles geregeld, en ik kon dan 's middags vanaf 14:45 de Study Permit ophalen. Super snel dus, want het kan ook zomaar een paar uur duren voordat je aan de beurt bent of omdat ze er 'de tijd voor nemen'. Echt heel fijn.

En dan nog meer goed nieuws: ik heb een eigen fiets gevonden! En ook nog een mountainbike :-D. Wat betekent dat ik nu meer vrijheid heb om ergens heen te gaan. En het is ook veel praktischer omdat ik nu zelf naar Jan en Roos kan fietsen voor school. Toen ik aan het eind van de dag voor het eerst terug fietste van Jan en Roos naar mijn huis, was er een hele mooie zonsondergang te zien. Ik kan daar echt heel erg van genieten! Ik heb geprobeerd er foto's van te maken, maar helaas toch net niet zo mooi als in het echt. Het geeft een beetje een indruk.

Dus alles bij elkaar alleen maar goed nieuws. Ik houd het voor nu even kort. Ik wilde jullie alleen dit even laten weten. En bedanken! Bedankt voor jullie medeleven en gebed. Dat waardeer ik heel erg! :-).

See you next time!

1. Greetje:
    25 juli 2018
    Heeeeeej Judith, wat fijn 🎉👍 dan is het echt de bedoeling dat je daar bent !!!
    En dan nog een stoere fiets, mooie zonsondergang, allemaal kadootjes 💝
    Geniet er van, keep the faith 😘
  2. Alice Guliker:
    25 juli 2018
    Hoi Judith
    Wat een mooi nieuws allemaal .
    Vast wel erg spannend ?
    Nu kun je echt gaan genieten en de dingen gaan doen waarvoor je daar bent .
    Veel liefs van ons allemaal .
  3. Opa en oma:
    26 juli 2018
    Wat een goede berichten. Mooie fiets. Ik zou hem wel even willen proberen. Nu nog een invulling voor de middag. Groetjes van ons
  4. Arian van Klingeren:
    Hoi Judith
    Wat een goed nieuw, gefeliciteerd!!!
    En een eigen fiets, mooi hoor!!!
    Geniet ervan.

Groetjes Arian en Kitty
  5. Simone kremer:
    26 juli 2018
    Hai Judith, wat leuk om je belevenissen mee te lezen! Geniet van deze prachtige ervaring!🔆groetjes Simone
  6. Marjan Smit:
    26 juli 2018
    Gaaf: toestemming van hogerhand om zelf twee jaar te blijven!
    geniet van alles daar, leuk om een beetje te volgen hoe het je daar vergaat
    liefs, Marjan
  7. Naomi:
    5 augustus 2018
    Yes een fiets!! En uh-oh, betekend dit dat je gaat overwegen om ook echt 2 jaar te blijven? xD
  8. Gerlina Pols:
    9 augustus 2018
    Leuk je verhaal te lezen. Prachtige foto's van de zonsondergang. Gods zegen en dat je nog maar veel avonturen mag meemaken samen met Hem. Lieve groeten en wij houden je ouders wel een beetje in de gaten 😉
  9. Vinca:
    13 augustus 2018
    Coole bike. Ben benieuwd hoe dat voelt om te fietsen over gravelweggetjes🤪. Wel een mooi manier om de omgeving in je op te zuigen. Met je gezicht en haren in de wind en het stof tussen je tanden. Mooie verhalen Juud. Je bent en komt daar wel op je plek. Dikke kussen van ons. Mus Silke en Puck missen je wel hoor maar gelukkig kunnen ze bij je ouders terecht om al hun verhalen te vertellen😉 💋💋🙏🏻