Eerste ervaring lesgeven Mercy House

3 oktober 2018 - Kabwe, Zambia

Hoi Allemaal!

Even een korte update. Vorige week donderdag, 27 september, ben ik voor het eerst naar Mercy House geweest om les te geven. Het was best spannend van te voren. Ik ging er op de fiets heen, gelukkig wel samen met Roos. Een gedeelte waar we moeten fietsen is langs de 'grote weg'. En dit is best een gevaarlijke en drukke weg, waar je heel goed op moet letten, want sommige mensen rijden nogal gevaarlijk. Maar het was helemaal goed gekomen en we kwamen gewoon heelhuids, met wel heel veel zweet (van de warmte), aan. Verder was het ook wel spannend omdat ik helemaal niet zo goed wist wat ik kon verwachten wat betreft het aantal kinderen, de leeftijd of wat ze al kunnen. Wat we gedaan hebben kun je zien in het filmpje dat ik bij Video's gezet heb :-). Als hij niet werk kan je ook op deze link klikken: https://m.youtube.com/watch?v=-Gb9JmUTa8g. Daar kan je ook het youtube account van Jan en Roos vinden met nog meer filmpjes over hun ervaringen. Dus ik zou zeggen: veel plezier met kijken! Ik heb er in elk geval heel erg van genoten! (de muziekles geven ook, niet alleen het filmpje :-p)

Ik kom snel met een wat langere update, met daarin wat ik bijvoorbeeld de rest van de week nu eigenlijk doe. Want het is lekker druk geworden! En ook wat mijn ervaringen zijn tot nu toe. Maar op het moment even niet zo veel tijd. Dus tot snel :-D.

1. Greetje:
    3 oktober 2018
    Heeej Judith, niet alleen de kindjes blij, jij ziet er ook heel blij uit 🤗 fijn hoor, dank voor je mooie verhalen en ervaringen, keep up the goed work, liefs & blessing 🙏
  2. Arian van Klingeren:
    10 oktober 2018
    Hallo Judith , wat een leuk filmpje weer.
    Het ziet er allemaal vrolijk uit , kan me voorstellen dat jij hier van geniet.
    Heel veel succes verder
    Groetjes, Arian en Kitty